Przejdź do treści
Strona główna » Czy jako architekt musisz być w mediach społecznościowych?

Czy jako architekt musisz być w mediach społecznościowych?

Nie zdziwi Cię moja odpowiedź – tak, tak i jeszcze raz tak.

W czasach, jakie mamy, bycie obecnym w social mediach, stały kontakt i budowanie długotrwałej relacji z odbiorcami to podstawa każdego, chcącego rozwijać się biznesu. Prowadzenie kont w mediach społecznościowych pozwala na promocję własnej firmy, budowanie wizerunku i pozyskiwanie nowych klientów. Dzięki odpowiedniemu wykorzystaniu platform, jako architekt możesz dotrzeć do szerszej grupy zainteresowanych osób i zaprezentować swoje projekty oraz realizacje.

W głowie masz pewnie masę pytań, jednak dziś zastanówmy się nad kluczowym – gdzie prowadzić komunikację, by przy niskim budżecie i małej ilości czasu być regularnym?

Kliknij poniżej, aby przeczytać pełny artykuł i dowiedzieć się więcej o wyborze odpowiednich kanałów komunikacji dla Twojej firmy!